info@kataskeuastisistoselidon.gr
Κατασκευαστής ΙστοσελίδωνΚατασκευαστής ΙστοσελίδωνΚατασκευαστής ΙστοσελίδωνΚατασκευαστής Ιστοσελίδων
  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων WordPress
    • Καταχώρηση Προϊόντων E-Shop
    • Υπολογισμός Κόστους Ιστοσελίδας
    • Τεχνική Υποστήριξη WordPress
    • SEO Προώθηση Ιστοσελίδων
    • Προώθηση Σελίδας Facebook
    • Διαφήμιση σε Google & Facebook
  • Έργα / Portfolio
  • Προτεινόμενα Themes
    • Προτεινόμενα Premium Templates
    • Προτεινόμενα Δωρεάν Elementor Templates
  • Blog
  • Σχετικά
  • Επικοινωνία

Εταιρεία Κατασκευής Ιστοσελίδων VS Freelancer

    Home Blog Web Design Εταιρεία Κατασκευής Ιστοσελίδων VS Freelancer
    NextPrevious
    Εταιρεία Κατασκευής Ιστοσελίδων VS Freelancer

    Εταιρεία Κατασκευής Ιστοσελίδων VS Freelancer

    By Ντίνος Κρεούζης | Web Design | Comments are Closed | 28 Ιουνίου, 2016 | 0
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • LinkedIn
    • Tumblr

    Τελευταία, στην Ελληνική τηλεόραση έχουν εμφανιστεί διαφημίσεις υπηρεσιών κατασκευής ιστοσελίδων από εταιρείες που ως κύρια δραστηριότητά τους έχουν την προβολή επιχειρήσεων μέσω επαγγελματικών καταλόγων που διατηρούν, και όχι αυτή καθαυτή την δημιουργία ιστοσελίδων. Έτσι, δράττοντας την ευκαιρία στο ακόλουθο άρθρο θα αναλύσω τα υπέρ και τα κατά, σχετικά με την επιλογή ειδικού για την κατασκευή ιστοσελίδας ανάμεσα στις εν λόγω εταιρείες ή παρόμοιες και σε έναν freelancer, δηλαδή ελεύθερο επαγγελματία που η κύρια ασχολία του είναι το Web Design.

    Λίγα Λόγια για τις Εταιρείες Μαζικής Κατασκευής Ιστοσελίδων

    Πρόκειται για εταιρείες που η επαγγελματική τους δραστηριότητα τους επιτρέπει εύκολα να επεκταθούν στην παροχή υπηρεσιών web design. Αυτές οι εταιρείες συνήθως διαθέτουν μεγάλη πελατειακή βάση που απαρτίζεται από επιχειρήσεις. Η φόρμουλα που χρησιμοποιούν είναι απλή. Δημιουργούν μερικά πρότυπα ιστοσελίδων με εμφάνιση και δυνατότητες που καλύπτουν την πλειονότητα των μελλοντικών πελατών τους. Τα πρότυπα διαθέτουν standard δυνατότητες και χώρους προβολής περιεχομένου.

    Η εταιρεία κατασκευής στη συνέχεια ζητά από τον πελάτη να της παρέχει το περιεχόμενο που θα φιλοξενηθεί στην ιστοσελίδα, που περιορίζεται σε μερικές φωτογραφίες και κάποια μικρής έκτασης κείμενα, το οποία και αναρτά στο προτεινόμενο πρότυπο. Άλλες φορές έχει παρατηρηθεί η εταιρεία απλά να παρέχει πρόσβαση σε ένα περιβάλλον κατασκευής ιστοσελίδας περιορισμένων δυνατοτήτων που έχει δημιουργήσει και να αφήνει στον ίδιο τον πελάτη το κατασκευαστικό κομμάτι, δηλαδή την εισαγωγή του περιεχομένου.

    Ως αποτέλεσμα, έχουμε την δημιουργία ιστοσελίδων με πολύ βασικά χαρακτηριστικά, που μοιάζουν μεταξύ τους και με αδύνατη την περαιτέρω επέκταση των δυνατοτήτων τους λόγω των περιορισμών που παρουσιάζει η παρεχόμενη custom πλατφόρμα δημιουργίας ιστοσελίδων, που παρέχουν στον πελάτη.

    Υπέρ

    • Εύκολη δημιουργία απλής ιστοσελίδας
    • Σχετικά χαμηλό κόστος κατασκευής

    Κατά

    • Στατική ιστοσελίδα χωρίς δυνατότητα εισαγωγής δυναμικού περιεχόμενο (άρθρα, προϊόντα, κ.α.)
    • Χωρίς δυνατότητα επέκτασης δυνατοτήτων (newsletter, online πληρωμές, κ.α.)
    • Ανύπαρκτη ή απρόσωπη τεχνική υποστήριξη
    • Περιορισμός στον αριθμό των υποσέλιδων
    • Περιορισμό στον όγκο του περιεχομένου
    • Αδύνατη μεταφορά της ιστοσελίδας σε άλλο server
    • Χωρίς δυνατότητα πρόσβασης στον κώδικα της ιστοσελίδας
    • Χωρίς δυνατότητα προχωρημένων εικαστικών βελτιώσεων
    • Εφάπαξ πληρωμή κατασκευαστικού κόστους
    • Design παρόμοιο με άλλων επαγγελματιών

    Λίγα Λόγια για τους Freelancers

    Λέγοντας freelancer, εννοούμε τον ελεύθερο επαγγελματία που ασχολείται αποκλειστικά με την κατασκευή ιστοσελίδων και έχει ευρεία γνώση, τόσο του ίδιου του αντικειμένου, όσο και πολλών στοιχείων του internet marketing. Η προσέγγιση του freelancer στην κατασκευή ιστοσελίδας σε σύγκριση με την εταιρεία κατασκευής είναι διαφορετική. Ο freelancer αρχικά ακούει τις ανάγκες του πελάτη και προτείνει την δημιουργία ιστοσελίδας στα μέτρα του. Οι περισσότεροι δημιουργούν τις ιστοσελίδες σε δυναμική μορφή, κάνοντας χρήση ευρέως διαδεδομένων πλατφόρμων ανοικτού κώδικα (open source) όπως WordPress, Drupal ή Joomla.

    Η κατασκευή των ιστοσελίδων με την χρήση των παραπάνω, επιτρέπουν στον πελάτη την προσθήκη απεριόριστων δυνατοτήτων, οπότε αυτές κριθούν απαραίτητες.

    Υπερ

    • Δυναμική ιστοσελίδα
    • Εύκολη επέκταση δυνατοτήτων οπότε κριθούν απαραίτητες
    • Εύκολη αλλαγή server φιλοξενίας
    • Εύκολη αλλαγή διαχειριστή
    • Άμεση τεχνική υποστήριξη
    • Άμεση τηλεφωνική επικοινωνία με τον ίδιο τον κατασκευαστή
    • Ελαστική εξόφληση κόστους κατασκευής
    • Φιλική σχέση με τον δημιουργό
    • Παροχή περαιτέρω οδηγιών Internet Marketing συνήθως χωρίς κόστος
    • Μοναδικό Design σε άμεση σχέση με το είδος της επιχείρησης

    Κατά

    • Μέτριο προς υψηλό κόστος κατασκευής

    Συμπεράσματα

    Γι’ αυτούς που επιθυμούν να «κάνουν δουλειά» μέσω internet, η επιλογή ενός freelancer για την κατασκευή της επαγγελματικής ιστοσελίδας επιχείρησης είναι μονόδρομος. Ο freelancer θα σας ακούσει και θα φτιάξει μια ιστοσελίδα ακριβώς στα μέτρα σας, ενσωματώνοντας τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές καινοτομίες. Τέλος, είναι δεδομένη η φιλική σχέση που θα αναπτυχθεί με τον δημιουργό, αποφέροντας πολλαπλά οφέλη σε εσάς, στην ιστοσελίδα και στην επιχείρησή σας.

    Επικοινώνησε με τον Web Designer

    Λάβε άμεσα και ΔΩΡΕΑΝ πλήρη οικονομική προσφορά με λεπτομέρειες για κατασκευή ιστοσελίδας ή για προωθητικές ενέργειες βασισμένη στις δικές σου ανάγκες και απαιτήσεις.

    Επικοινωνία
    Αύξηση Πωλήσεων eShop, κατασκευή ιστοσελίδας

    Ντίνος Κρεούζης

    Υπεύθυνος κατασκευής ιστοσελίδων και internet marketing, ειδικός σε θέματα SEO, Social Media Marketing και διαφήμισης PPC, συγγραφέας του βιβλίου "SEO Master Using the Power of WordPress", βοηθά μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες να αυξήσουν τα έσοδα τους μέσω του διαδικτύου.

    More posts by Ντίνος Κρεούζης

    Related Posts

    • Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

      Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Facebook Twitter Google+ Pinterest LinkedIn TumblrΝαι, ωραίο το hosting που αγόρασες στο Cyber Monday με unlimited storage και σε τιμή “χώμα”, αλλά “δεν στα είπαν καλά”.  Ο χώρος που καταλαμβάνει η ιστοσελίδα σου στον serverRead more

    • Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Facebook Twitter Google+ Pinterest LinkedIn TumblrΕίναι γνωστή η συνεχής αύξηση των εμπορικών συναλλαγών και αγορών μέσω Internet σε επίπεδα διπλασιασμού ανά έτος. Αντίστοιχη όμως είναι και η αύξηση των επαγγελματιών που είτε δημιουργούν την ηλεκτρονικήRead more

    • Πόσο Χρήσιμη Είναι η Ιστοσελίδα σε Μικρές Επιχειρήσεις;

      Πόσο Χρήσιμη Είναι η Ιστοσελίδα σε Μικρές Επιχειρήσεις;

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Facebook Twitter Google+ Pinterest LinkedIn TumblrΕίναι σύνηθες να δέχομαι ερωτήσεις σχετικά με την αναγκαιότητα για κατασκευή ιστοσελίδας επιχείρησης από διάφορους επαγγελματικούς κλάδους και από μερίδα πελατών που σκέφτονται να επεκτείνουν την δραστηριότητά τους μέσω του διαδικτύου.Read more

    • Οδηγίες Επιλογής Εταιρείας Web Hosting Χαρακτηριστικά και Reviews

      Οδηγίες για την Επιλογή Εταιρείας Web Hosting Χαρακτηριστικά και Reviews

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Facebook Twitter Google+ Pinterest LinkedIn TumblrΞεκίνησα να γράφω το ακόλουθο άρθρο σχετικά με την επιλογή εταιρείας Web Hosting για την φιλοξενία ιστοσελίδας, διότι μπαίνω αναγκαστικά στην διαδικασία, για πολλοστή φορά, αλλαγής Host λόγω φυσικά κακήςRead more

    • 1000+ Επισκέψεις Ανά Ημέρα – Οδικός Χάρτης για την Προώθηση Ιστοσελίδας

      1000+ Επισκέψεις Ανά Ημέρα – Οδικός Χάρτης για την Προώθηση Ιστοσελίδας

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Facebook Twitter Google+ Pinterest LinkedIn TumblrΣκοπός του ΔΩΡΕΑΝ ηλεκτρονικού βιβλίου (ebook) «1000+ Επισκέψεις Ανά Ημέρα – Οδικός Χάρτης για την Προώθηση Ιστοσελίδας» είναι η παρουσίαση ενεργειών προώθησης ιστοσελίδας οι οποίες βασίζονται σε μια συγκεκριμένη στρατηγικήRead more

    NextPrevious

    Τελευταία Άρθρα

    • Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server
      21 Φεβρουαρίου, 2020
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

      Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

    • 3 Αυγούστου, 2018
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

      Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

    • SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017
      15 Ιουνίου, 2017
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017

      SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017

    • Πρώτη Σελίδα στο Google και Πόσος Χρόνος Θα Χρειασθεί (Έρευνα)
      13 Φεβρουαρίου, 2017
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρώτη Σελίδα στο Google και Πόσος Χρόνος Θα Χρειασθεί (Έρευνα)

      Πρώτη Σελίδα στο Google και Πόσος Χρόνος Θα Χρειασθεί (Έρευνα)

    Υπολογισμός Κόστους Ιστοσελίδας

    ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

    Προτεινόμενη Εταιρεία Web Hosting

    Σε Επαφή

    Newsletter

    Εγγραφείτε στην mail list του Web Designer για να λαμβάνετε προσφορές υπηρεσιών και τα νέα του internet marketing.

    You have Successfully Subscribed!

    Σελίδες

    • Αρχική
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων WordPress
    • Κόστος Κατασκευής Ιστοσελίδας
    • Προτεινόμενα Themes
      • Προτεινόμενα Premium Templates
      • Προτεινόμενα Δωρεάν Elementor Templates
    • Τεχνική Υποστήριξη WordPress
    • Έργα / Portfolio
    • Επικοινωνία

    Τελευταία Άρθρα

    • Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server
      21 Φεβρουαρίου, 2020
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

      Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

    • 3 Αυγούστου, 2018
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

      Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

    • SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017
      15 Ιουνίου, 2017
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017

      SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017

    • Πρώτη Σελίδα στο Google και Πόσος Χρόνος Θα Χρειασθεί (Έρευνα)
      13 Φεβρουαρίου, 2017
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρώτη Σελίδα στο Google και Πόσος Χρόνος Θα Χρειασθεί (Έρευνα)

      Πρώτη Σελίδα στο Google και Πόσος Χρόνος Θα Χρειασθεί (Έρευνα)

    Επικοινωνία

    Τηλέφωνο
    Τηλ: 2104400777

    Email
    info@kataskeuastisistoselidon.gr

    Ας Γίνουμε Φίλοι

    • Αρχική
    • Επικοινωνία
    Copyright 2020 Κατασκευαστής Ιστοσελίδων | Fast WordPress Hosting by Top Host | Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώµατος.
    • Αρχική
    • Υπηρεσίες
      • Κατασκευή Ιστοσελίδων WordPress
      • Καταχώρηση Προϊόντων E-Shop
      • Υπολογισμός Κόστους Ιστοσελίδας
      • Τεχνική Υποστήριξη WordPress
      • SEO Προώθηση Ιστοσελίδων
      • Προώθηση Σελίδας Facebook
      • Διαφήμιση σε Google & Facebook
    • Έργα / Portfolio
    • Προτεινόμενα Themes
      • Προτεινόμενα Premium Templates
      • Προτεινόμενα Δωρεάν Elementor Templates
    • Blog
    • Σχετικά
    • Επικοινωνία
    Κατασκευαστής Ιστοσελίδων