info@kataskeuastisistoselidon.gr
Κατασκευαστής ΙστοσελίδωνΚατασκευαστής ΙστοσελίδωνΚατασκευαστής ΙστοσελίδωνΚατασκευαστής Ιστοσελίδων
  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων WordPress
    • Καταχώρηση Προϊόντων E-Shop
    • Υπολογισμός Κόστους Ιστοσελίδας
    • Τεχνική Υποστήριξη WordPress
    • SEO Προώθηση Ιστοσελίδων
    • Προώθηση Σελίδας Facebook
    • Διαφήμιση σε Google & Facebook
  • Έργα / Portfolio
  • Προτεινόμενα Themes
    • Προτεινόμενα Premium Templates
    • Προτεινόμενα Δωρεάν Elementor Templates
  • Blog
  • Σχετικά
  • Επικοινωνία

Σύνδεση eShop με Ιστοσελίδες Σύγκρισης Τιμών Skroutz & Bestprice

    Home Blog Web Design Σύνδεση eShop με Ιστοσελίδες Σύγκρισης Τιμών Skroutz & Bestprice
    NextPrevious
    Σύνδεση eShop με Ιστοσελίδες Σύγκρισης Τιμών Skroutz & Bestprice

    Σύνδεση eShop με Ιστοσελίδες Σύγκρισης Τιμών Skroutz & Bestprice

    By Ντίνος Κρεούζης | Web Design | Comments are Closed | 23 Οκτωβρίου, 2015 | 1
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • LinkedIn
    • Tumblr

    Τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει την παρουσία τους στο ελληνικό διαδικτυακό τοπίο αρκετές ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών, με σημαντική επιτυχία. Οι ιστοσελίδες αυτές αναλαμβάνουν να συγκεντρώσουν τα προϊόντα των συνεργαζόμενων καταστημάτων, να τα παρουσιάσουν και το σημαντικότερο, να τα κατατάξουν με βάση την τιμή προϊόντος. Έτσι, αν έχεις καταλήξει μετά από online και offline έρευνα,  ότι το προϊόν που θες, για παράδειγμα είναι το παιδικό κάθισμα αυτοκίνητου “Peg Perego Viaggio”, αναζητώντας το σε μια από τις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών, θα δεις ότι το εν λόγω προϊόν είναι διαθέσιμο σε 14 καταστήματα με εύρος τιμής από 214 έως 278 ευρώ.

    Έτσι, απλά ο πελάτης που ενδιαφέρεται για το συγκεκριμένο προϊόν εξοικονομεί περισσότερα από 60 ευρώ με μια και μόνο αναζήτηση. Αυτή η δυνατότητα έχει κάνει τις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών δημοφιλή τα τελευταία χρόνια. Όλα αυτά είναι όμως τα πλεονεκτήματα που απολαμβάνει ο πελάτης. Πως μπορεί ένας έμπορος να εισάγει το eshop του, μετά την ολοκλήρωση κατασκευής ιστοσελίδας στις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών; Ποιες είναι οι τεχνικές προϋποθέσεις και ποιο το κόστος για τον επιχειρηματία; Στην συνέχεια του άρθρου θα αναλύσουμε επιγραμματικά τις λεπτομέρειες για την σύνδεση ενός eshop με δύο από τις κυριότερες ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών οι οποίες είναι το skroutz.gr και το bestprice.gr.

    Στατιστικά Στοιχεία και Κόστος

    Skroutz.gr – Στατιστικά

    Μοναδικοί Επισκέπτες ανά Μήνα : 5.098.000
    Αναζητήσεις ανά Ημέρα : 723.000
    Clicks ανά ημέρα : 569.000
    Συνεργαζόμενα καταστήματα : 1.715
    Αριθμός Προβαλλόμενων προϊόντων : 10.404.474
    Εγγεγραμμένα μέλη : 375.251

    Κόστος Συμμετοχής

    Εφάπαξ Κόστος: 346 ευρώ (περιλαμβάνονται 100 ευρώ για χρήση στην υπηρεσία)
    Κόστος ανά click: 0,03 – 0,05 ευρώ

    Bestpice.gr – Στατιστικά

    Μοναδικοί Επισκέπτες ανά Μήνα : 1.000.000
    Συνεργαζόμενα καταστήματα : 1.225
    Αριθμός Προβαλλόμενων προϊόντων : 4.624.720
    Κατηγορίες προϊόντων : 3.316

    Κόστος Συμμετοχής

    Εφάπαξ Κόστος: 150 ευρώ (περιλαμβάνονται 50 ευρώ για χρήση στην υπηρεσία)
    Κόστος ανά click: 0,05 ευρώ

    (Στοιχεία από τις επίσημες ιστοσελίδες 10/2015)

    Διαδικασία Συμμετοχής και Καταχώρισης

    Η διαδικασία καταχώρισης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος στις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών skroutz.gr και bestpice.gr απαιτεί σχεδόν τα ίδια στοιχεία. Θα τα χωρίσω σε δυο κατηγορίες, οι οποίες είναι τα γραφειοκρατικά και τα τεχνικά:

    Γραφειοκρατικά Στοιχεία

    • Φορολογική Έναρξη Εργασιών σε ηλεκτρονική μορφή
    • Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ (παρέχεται από το αρμόδιο επιμελητήριο)
    • Στοιχεία Επικοινωνίας (εντός της ιστοσελίδας)
    • Όροι Χρήσης ηλεκτρονικού καταστήματος (εντός της ιστοσελίδας)
    • Όροι αποστολών και πληρωμής (εντός της ιστοσελίδας)
    • Τρόποι πληρωμής (απαραίτητη η online πιστωτική κάρτα σε συνεργασία με Ελληνική Τράπεζα)

    Τεχνικά Στοιχεία

    Αρχείο Προϊόντων XML

    Το αρχείο προϊόντων XML είναι ουσιαστικά το ηλεκτρονικό σημείο σύνδεσης της επιχείρησής σας με τις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών. Σε αυτό περιλαμβάνονται όλες οι πληροφορίες οι οποίες θα προβάλλονται στον πελάτη. Οι πληροφορίες αυτές αντλούνται αυτόματα από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα περνώντας την νεότερη έκδοση του αρχείου και μεταφέρονται στις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών. Κάθε μια από τις δύο ιστοσελίδες που παρουσιάζουμε απαιτεί το δικό της εξειδικευμένο αρχείο XML με διαφορετικά στοιχεία. Έτσι, για κάθε ιστοσελίδα θα πρέπει να δημιουργηθεί ξεχωριστό αρχείο XML.

    Δείγμα XML αρχείου Skroutz.gr

    <mywebstore>
    <products>
    <product>
    <id>PBK-001</id>
    <mpn>
    <![CDATA[ PRESTIGE FASHION ]]>
    </mpn>
    <name>
    <![CDATA[ Semi Gloss Μπλούζα – Γκρι Ανοιχτό PBK-001 ]]>
    </name>
    <link>
    <![CDATA[http://www.prestigefashion.gr/shop/gynainies-mplouzes/semi-gloss-blouza-gkri-anichto/]]>
    </link>
    <image>
    <![CDATA[http://www.prestigefashion.gr/wp-content/uploads/2015/06/PBK-001-150×150.jpg]]>
    </image>
    <category>ΜΠΛΟΥΖΕΣ-ΠΟΥΛΟΒΕΡ</category>
    <price_with_vat>
    <![CDATA[ 18.90 ]]>
    </price_with_vat>
    <instock>Y</instock>
    <availability>Available</availability>
    <manufacturer>
    <![CDATA[ PRESTIGE FASHION ]]>
    </manufacturer>
    </product>
    </mywebstore>

    Μέσω των ιστοσελίδων τους, δίνονται οδηγίες για την δημιουργία των εν λόγω αρχείων, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την δημιουργία των αρχείων αυτών, χωρίς να απαιτούνται ειδικές γνώσεις (λέμε τώρα). Όπως παρουσιάζεται στο παραπάνω δείγμα, για την καταχώριση στο αρχείο ενός και μόνο προϊόντος χρειάζονται περισσότερες από 30 γραμμές κώδικα ανά αρχείο xml (μην ξεχνάτε ότι θα χρειαστείτε ένα για κάθε μια). Θεωρώ εφικτή την δημιουργία τους για ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν έως 30 προϊόντα τα οποία δεν αλλάζουν το περιεχόμενο τους (τιμές, εικόνες, διαθεσιμότητα).

    Τι γίνεται όμως στην περίπτωση δυναμικών ηλεκτρονικών καταστημάτων, που όχι μόνο διαθέτουν δεκάδες προϊόντα, αλλά προσθέτουν και διαφοροποιούν το περιεχόμενο τους ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Σε αυτή την περίπτωση είναι απλά αδύνατη η χειροκίνητη δημιουργία των αρχείων xml ή καθίσταται οικονομικά απαγορευτική η συντήρηση τους από κάποιον προγραμματιστή.

    Την λύση στο πρόβλημα έρχεται να δώσει ένας Έλληνας developer ονόματι Παναγιώτης Βαγενάς ο οποίος δημιούργησε ένα WordPress plugin για την αυτόματη δημιουργία των επίμαχων αρχείων XML σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, για χρήση στις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών skroutz.gr, bestprice.gr & totos.gr. Μάλιστα, η διάθεση των plugins γίνεται ΔΩΡΕΑΝ μέσω του WordPress plugins repository. Να σημειωθεί ότι σε επικοινωνία που είχα με τον δημιουργό για τεχνικά θέματα ανταποκρίθηκε σχεδόν αστραπιαία με διευκρινιστικές οδηγίες. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Παναγιώτη για την προσφορά του στο Ελληνικό ηλεκτρονικό επιχειρείν και γενικότερα στην κοινότητα χρηστών του WordPress.

    Απαραίτητη προϋπόθεση για την χρήση των plugins είναι η κατασκευή eshop σε πλατφόρμα WordPress με χρήση του Woocommerce.

    Συμπέρασμα

    Συνοψίζοντας, θα πω ότι η καταχώρηση του eshop σας στις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών, όπως προκύπτει από τα στατιστικά, καθίσταται επιτακτική. Από εσάς απαιτείται η ύπαρξη ή η δημιουργία ιστοσελίδας eshop, η οποία θα προβάλει το περιεχόμενό της με σύγχρονες μεθόδους, με μέσο κόστος κατασκευής eshop τα 1.500 ευρώ. Ένας καλός server φιλοξενίας, ο οποίος να μπορεί να αντέξει τον αυξημένο αριθμό επισκεπτών, οι οποίοι θα προέρχονται από τις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών, με μέσο κόστος 300 ευρώ/έτος (VPS Hosting Server). Τέλος, το κόστος εισαγωγής στις δυο σημαντικότερες ιστοσελίδες σύγκλισης τιμών ανέρχεται συνολικά σε 396 ευρώ. Γενικό σύνολο επένδυσης 2.196!

    Ελπίζω να σας διαφώτισα αρκετά. Περιμένω τα σχόλια σας!

     

    Επικοινώνησε με τον Web Designer

    Λάβε άμεσα και ΔΩΡΕΑΝ πλήρη οικονομική προσφορά με λεπτομέρειες για κατασκευή ιστοσελίδας ή για προωθητικές ενέργειες βασισμένη στις δικές σου ανάγκες και απαιτήσεις.

    Επικοινωνία
    Αύξηση Πωλήσεων eShop, Κατασκευή eShop

    Ντίνος Κρεούζης

    Υπεύθυνος κατασκευής ιστοσελίδων και internet marketing, ειδικός σε θέματα SEO, Social Media Marketing και διαφήμισης PPC, συγγραφέας του βιβλίου "SEO Master Using the Power of WordPress", βοηθά μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες να αυξήσουν τα έσοδα τους μέσω του διαδικτύου.

    More posts by Ντίνος Κρεούζης

    Related Posts

    • Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

      Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Facebook Twitter Google+ Pinterest LinkedIn TumblrΝαι, ωραίο το hosting που αγόρασες στο Cyber Monday με unlimited storage και σε τιμή “χώμα”, αλλά “δεν στα είπαν καλά”.  Ο χώρος που καταλαμβάνει η ιστοσελίδα σου στον serverRead more

    • Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Facebook Twitter Google+ Pinterest LinkedIn TumblrΕίναι γνωστή η συνεχής αύξηση των εμπορικών συναλλαγών και αγορών μέσω Internet σε επίπεδα διπλασιασμού ανά έτος. Αντίστοιχη όμως είναι και η αύξηση των επαγγελματιών που είτε δημιουργούν την ηλεκτρονικήRead more

    • Εταιρεία Κατασκευής Ιστοσελίδων VS Freelancer

      Εταιρεία Κατασκευής Ιστοσελίδων VS Freelancer

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Facebook Twitter Google+ Pinterest LinkedIn TumblrΤελευταία, στην Ελληνική τηλεόραση έχουν εμφανιστεί διαφημίσεις υπηρεσιών κατασκευής ιστοσελίδων από εταιρείες που ως κύρια δραστηριότητά τους έχουν την προβολή επιχειρήσεων μέσω επαγγελματικών καταλόγων που διατηρούν, και όχι αυτή καθαυτήRead more

    • Πόσο Χρήσιμη Είναι η Ιστοσελίδα σε Μικρές Επιχειρήσεις;

      Πόσο Χρήσιμη Είναι η Ιστοσελίδα σε Μικρές Επιχειρήσεις;

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Facebook Twitter Google+ Pinterest LinkedIn TumblrΕίναι σύνηθες να δέχομαι ερωτήσεις σχετικά με την αναγκαιότητα για κατασκευή ιστοσελίδας επιχείρησης από διάφορους επαγγελματικούς κλάδους και από μερίδα πελατών που σκέφτονται να επεκτείνουν την δραστηριότητά τους μέσω του διαδικτύου.Read more

    • Οδηγίες Επιλογής Εταιρείας Web Hosting Χαρακτηριστικά και Reviews

      Οδηγίες για την Επιλογή Εταιρείας Web Hosting Χαρακτηριστικά και Reviews

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Facebook Twitter Google+ Pinterest LinkedIn TumblrΞεκίνησα να γράφω το ακόλουθο άρθρο σχετικά με την επιλογή εταιρείας Web Hosting για την φιλοξενία ιστοσελίδας, διότι μπαίνω αναγκαστικά στην διαδικασία, για πολλοστή φορά, αλλαγής Host λόγω φυσικά κακήςRead more

    NextPrevious

    Τελευταία Άρθρα

    • SEO Άρθρο για που Δημιουργήθηκε με ChatGPT 4.0
      28 Απριλίου, 2023
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο SEO Άρθρο που Δημιουργήθηκε με ChatGPT 4.0

      SEO Άρθρο που Δημιουργήθηκε με ChatGPT 4.0

    • Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server
      21 Φεβρουαρίου, 2020
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

      Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

    • 3 Αυγούστου, 2018
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

      Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

    • SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017
      15 Ιουνίου, 2017
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017

      SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017

    Υπολογισμός Κόστους Ιστοσελίδας

    ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

    Προτεινόμενη Εταιρεία Web Hosting

    Σε Επαφή

    Newsletter

    Εγγραφείτε στην mail list του Web Designer για να λαμβάνετε προσφορές υπηρεσιών και τα νέα του internet marketing.

    You have Successfully Subscribed!

    Σελίδες

    • Αρχική
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων WordPress
    • Κόστος Κατασκευής Ιστοσελίδας
    • Προτεινόμενα Themes
      • Προτεινόμενα Premium Templates
      • Προτεινόμενα Δωρεάν Elementor Templates
    • Τεχνική Υποστήριξη WordPress
    • Έργα / Portfolio
    • Επικοινωνία

    Τελευταία Άρθρα

    • SEO Άρθρο για που Δημιουργήθηκε με ChatGPT 4.0
      28 Απριλίου, 2023
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο SEO Άρθρο που Δημιουργήθηκε με ChatGPT 4.0

      SEO Άρθρο που Δημιουργήθηκε με ChatGPT 4.0

    • Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server
      21 Φεβρουαρίου, 2020
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

      Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

    • 3 Αυγούστου, 2018
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

      Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

    • SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017
      15 Ιουνίου, 2017
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017

      SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017

    Επικοινωνία

    Τηλέφωνο
    Τηλ: 2104400777

    Email
    info@kataskeuastisistoselidon.gr

    Ας Γίνουμε Φίλοι

    • Αρχική
    • Επικοινωνία
    Copyright 2020 Κατασκευαστής Ιστοσελίδων | Fast WordPress Hosting by Top Host | Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώµατος.
    • Αρχική
    • Υπηρεσίες
      • Κατασκευή Ιστοσελίδων WordPress
      • Καταχώρηση Προϊόντων E-Shop
      • Υπολογισμός Κόστους Ιστοσελίδας
      • Τεχνική Υποστήριξη WordPress
      • SEO Προώθηση Ιστοσελίδων
      • Προώθηση Σελίδας Facebook
      • Διαφήμιση σε Google & Facebook
    • Έργα / Portfolio
    • Προτεινόμενα Themes
      • Προτεινόμενα Premium Templates
      • Προτεινόμενα Δωρεάν Elementor Templates
    • Blog
    • Σχετικά
    • Επικοινωνία
    Κατασκευαστής Ιστοσελίδων