info@kataskeuastisistoselidon.gr
Κατασκευαστής ΙστοσελίδωνΚατασκευαστής ΙστοσελίδωνΚατασκευαστής ΙστοσελίδωνΚατασκευαστής Ιστοσελίδων
  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων WordPress
    • Καταχώρηση Προϊόντων E-Shop
    • Υπολογισμός Κόστους Ιστοσελίδας
    • Τεχνική Υποστήριξη WordPress
    • SEO Προώθηση Ιστοσελίδων
    • Προώθηση Σελίδας Facebook
    • Διαφήμιση σε Google & Facebook
  • Έργα / Portfolio
  • Προτεινόμενα Themes
    • Προτεινόμενα Premium Templates
    • Προτεινόμενα Δωρεάν Elementor Templates
  • Blog
  • Σχετικά
  • Επικοινωνία

Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

    Home Blog Web Design Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;
    NextPrevious

    Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

    By Ντίνος Κρεούζης | Web Design | Comments are Closed | 3 Αυγούστου, 2018 | 1
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • LinkedIn
    • Tumblr

    Είναι γνωστή η συνεχής αύξηση των εμπορικών συναλλαγών και αγορών μέσω Internet σε επίπεδα διπλασιασμού ανά έτος. Αντίστοιχη όμως είναι και η αύξηση των επαγγελματιών που είτε δημιουργούν την ηλεκτρονική έκδοση του φυσικού τους καταστήματος, είτε ξεκινούν εξ αρχής την εμπορική τους δραστηριότητα μέσω διαδικτύου.

    Τα παραπάνω δεδομένα δημιούργησαν μια αυξημένη ανάγκη στην αγορά για άμεση υλοποίηση κατασκευής ιστοσελίδων τύπου e-shop, γεγονός που δεν προβληματίζει καθώς υπάρχουν αρκετές λύσεις υλοποίησης (woocommerce, opencart, magento,..). Αντίστοιχη είναι και η ανάγκη για την καταχώρηση προϊόντων σε e-shop.

    Ενδεχόμενο πρόβλημα μπορεί όμως να παρουσιαστεί στην εισαγωγή των προϊόντων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Το πρόβλημα έγκειται στο ότι οι σημερινές ανάγκες παρουσίασης και προώθησης ενός προϊόντος είναι πολύ διαφορετικές απ’ ότι ήταν πριν από 5 ή και 10 χρόνια.

    Στα παλαιότερα ηλεκτρονικά καταστήματα, ένας τίτλος, μια εικόνα και μια τιμή ήταν αρκετά για την παρουσίαση ενός προϊόντος, σήμερα όμως δεν αρκούν.

     

    Δομή Σύγχρονου E-Shop & Απαιτήσεις SEO

    Στις μέρες μας οι δυνατότητες που μας παρέχουν οι σύγχρονες ιστοσελίδες μπορούν να παρουσιάσουν ένα προϊόν, δίνοντας στον πελάτη πλειάδα πληροφοριών όπως τίτλο, μικρή περιγραφή, μεγάλη περιγραφή, κύρια εικόνα, gallery εικόνων, τεχνικά χαρακτηριστικά, video , εικόνα 360, κ.α. Σε αυτά έρχονται να προστεθούν και τα χαρακτηριστιστικά On-Page SEO που επιβάλλεται να προστεθούν ανά προϊόν, αν θέλουμε τα προϊόντα να εμφανίζονται σε καλή θέση στην μηχανή αναζήτησης Google, κατά την έρευνα του χρήστη με σχετικές λέξεις κλειδιά.

    Έτσι καταλαβαίνετε ότι η καταχώρηση προϊόντων δεν είναι μια απλή διαδικασία που μπορεί εύκολα και γρήγορα να υλοποιήσει ένα απλός χρήστης, που έχει αναλάβει το Data Entry και θα σας εξηγήσω γιατί.

    Κάθε ένα από τα παραπάνω πεδία πληροφοριών (τίτλος προϊόντος, περιγραφή,..) που περιλαμβάνει ένα eshop απαιτεί ειδική μεταχείριση, με σκοπό να κάνουν το προϊόν και ελκυστικό στον αγοραστή αλλά και φιλικό προς την μηχανή αναζήτησης Google (SEO)

    Για παράδειγμα:

    Ο Τίτλος του προϊόντος θα πρέπει να είναι μοναδικός, περιεκτικός, με λέξεις κλειδιά, έως 60 χαρακτήρες

    Οι φωτογραφίες θα πρέπει να είναι σε ακριβές μέγεθος για αποφυγή dynamic resize, υψηλής συμπίεσης και με συμπληρωμένα όλα τα meta tags.

    Σε ένα σύγχρονο e-shop το κάθε προϊόν θα πρέπει να παρέχει στον πελάτη τις ακόλουθες πληροφορίες, οι οποίες  θα πρέπει να είναι optimized for Search Engines και συγκεκριμένα:

     

    Στοιχεία Προϊόντος Σύγχρονου eShop

    Τίτλος Προϊόντος
    Περιγραφικός, μοναδικός, με λέξεις κλειδιά και συγκεκριμένο μέγεθος

    Μικρή περιγραφή
    Περιορισμένο μέγεθος, περιληπτική, με λέξεις κλειδιά

    Μεγάλη Περιγραφή
    Αναλυτική, με λέξεις κλειδιά και συγκεκριμένο μέγεθος

    Κωδικός
    Μοναδικός και σχετικός με το προϊόν

    Τιμή & Προσφορές
    Το τρέχον κόστος όπως και η τιμή προσφοράς του προϊόντος

    Tags
    Περιορισμένο μέγεθος, περιληπτικά, με λέξεις κλειδιά

    Κατηγορία
    Περιορισμένο μέγεθος, περιληπτική, με λέξεις κλειδιά

    Ειδικά Χαρακτηριστικά
    Περιορισμένα στα απαραίτητα με δομή template

    Φωτογραφία
    Επαγγελματική από φωτογράφο ή image bank με συμπίεση ειδικού αλγόριθμου

    Video
    Τραβηγμένο με τα καταλληλα εργαλεία και φιλοξενία σε ιστοσελίδα τρίτου (YouTube, vimeo,..)

    Κατάλογος PDF
    Στημένος σχεδιαστικά επαγγελματικά και με φιλοξενία σε ιστοσελίδα τρίτων (slideshare, issue,..)

    Και αντίστοιχα θα πρέπει να παρέχει στην μηχανή αναζήτησης google τα ακόλουθα στοιχεία.

    • Meta Title
    • Meta Description
    • Meta Keywords
    • Meta Tags
    • Meta Image Title
    • Meta Images Description
    • Meta Images Alt Description
    • SEO Permalinks

     

    Υπολογισμός Κόστους Εισαγωγής Προϊόντων σε Eshop

    Από την παραπάνω ανάλυση εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι η καταχώρηση προϊόντων σε eshop δεν είναι μια απλή διαδικασία και δεν πρέπει να λαμβάνεται ως απλή σε καμία περίπτωση. Αυτό γιατί, από την πληρότητα των στοιχείων που διαθέτει ένα προϊόν, εξαρτάται η μετέπειτα επιτυχία του στον τομέα των πωλήσεων. Αν ένα προϊόν δεν έχει πλήρη στοιχεία, δεν θα μπορέσει να είναι ελκυστικό στον πελάτη όπως και εάν έχει ελλιπή META στοιχεία, δεν θα μπορέσει να αναρριχηθεί στις υψηλότερες θέσεις του Google κατά την αναζήτηση του χρήστη με σχετικές λέξεις κλειδιά.

    Η διαχείριση των πολλαπλών στοιχείων που περιλαμβάνει κάθε προϊόν δίνει στην εισαγωγή μια ιδιαίτερη δυσκολία καθώς θα πρέπει να διαχειριστεί το περιεχόμενο με προσοχή πριν την εισαγωγή του.

    Έτσι θα χωρίσουμε τα στοιχεία ενός προϊόντος σε δυο κατηγορίες σε «Έτοιμο Υλικό» και σε «Μη Έτοιμο Υλικό».

    Έτοιμο Υλικό – (Προς Εισαγωγή)

    Υλικό προς εισαγωγή θα ορίσουμε το υλικό αυτό που θα είναι έτοιμο προς καταχώριση και συγκεκριμένα: ένας φάκελος ο οποίος ενδέχεται να περιέχει έγγραφο word με όλα τα κατάλληλα κείμενα και με τις ενδεδειγμένες *SEO Προδιαγραφές Κειμένων. Φωτογραφίες στο μέγεθος που ορίζει το template με υψηλή συμπίεση. Αρχείο κειμένου που θα περιέχει όλα τα εξωτερικά links που σχετίζονται με το προϊόν (manual, κατασκευαστής προϊόντος, αντιπροσωπεία, Youtube, Slideshare, Issuu,…).

    Μη Έτοιμο Υλικό – (Προς Δημιουργία)

    Ως Μη Έτοιμο Υλικό ορίζουμε το υλικό που παρέχει ο πελάτης σε άναρχη μορφή, μη δομημένο και χωρίς επεξεργασία. Για παράδειγμα, εάν τα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος έχουν αποσταλεί προς εισαγωγή στον κατασκευαστή ιστοσελίδας ή στον ειδικό των Data Entry με την ακόλουθη μορφή:

    • Τμήμα περιγραφής και τίτλου με email
    • Υπόλοιπο περιγραφής, αντιγραφή με Link από ιστοσελίδα τρίτου
    • φωτογραφίες με Link στο google image search
    • Τεχνικά χαρακτηριστικά από PDF σε ιστοσελίδα τρίτου
    • Video από YouTube για download ή ενσωμάτωση

    Το παραπάνω περιεχόμενο θα χρειαστεί ειδική μεταχείριση καθώς θα πρέπει να συλλεχθεί από διάφορες πηγές και στην συνέχεια να μορφοποιηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να πληρεί όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές προβολής και on-page seo. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί γνώση και χρόνος για την δημιουργία του περιεχομένου προς εισαγωγή γεγονός που ενδέχεται να αυξήσει το κόστος εισαγωγής.

     

    Σενάρια Καταχώρησης Προϊόντων σε E-Shop και Κόστος Εισαγωγής

     

    Σενάριο 1 (BASIC)

    Το υλικό παρέχεται έτοιμο προς καταχώρηση στον κατασκευαστή του e-shop σε ψηφιακή μορφή και με την παρακάτω δομή:

    • Τίτλος Προϊόντος (κείμενο)
    • Μικρή περιγραφή (κείμενο)
    • Κωδικός (κείμενο)
    • Τιμή (κείμενο)
    • Κατηγορία (κείμενο)
    • Φωτογραφία (αρχείο)

    ** Κόστος εισαγωγής  2€ / προϊόν

     

    Σενάριο 2 (ADVANCED)

    Το υλικό παρέχεται έτοιμο προς καταχώρηση στον κατασκευαστή του e-shop σε ψηφιακή μορφή και με την παρακάτω δομή:

    • Τίτλος Προϊόντος (κείμενο)
    • Μικρή περιγραφή (κείμενο)
    • Μεγάλη Περιγραφή (κείμενο)
    • Κωδικός (κείμενο)
    • Τιμή (κείμενο)
    • Κατηγορία (κείμενο)
    • Ειδικό Χαρακτηριστικό (κείμενο)
    • Φωτογραφία (αρχείο)
    • Video (link)
    • Κατάλογος PDF (αρχείο)

    ** Κόστος εισαγωγής  3€ / προϊόν

    Τα παραπάνω θα πρέπει να περιέχονται σε ένα αρχείο Word, με ένα αρχείο για κάθε προϊόν και στην παραπάνω δομή. Για κάθε προϊόν θα δημιουργηθεί ένας φάκελος ο οποίος θα περιλαμβάνει το αρχείο Word όπως και τις συνοδευτικές φωτογραφίες και pdf (αν υπάρχει). Στην συνέχεια θα αποσταλεί μέσω we-transfer, dropbox ή άλλης υπηρεσίας στον καταχωρητή.

     

    Σενάριο 3 (ΝΟ HANDS)

    Το υλικό θα εξαχθεί – δημιουργηθεί από τον κατασκευαστή του eshop και συγκεκριμένα θα αποσταλεί από τον πελάτη με τυπική δομή (κείμενο, links, επισυνάψεις) σε email ή άλλο ηλεκτρονικό τρόπο. Το υλικό θα εξαχθεί από ιστοσελίδες τρίτων, αρχεία κειμένου, pdf, βιντεοσελίδες ή άλλες σχετικές πηγές μετά από συγκεκριμένες υποδείξεις του πελάτη. Στην συνέχεια οι πληροφορίες θα εισαχθούν ως προϊόντα στο eshop από τον κατασκευαστή του eshop.

    ** Κόστος εισαγωγής  7€ / προϊόν

     

    Συμπεράσματα:

    Η καταχώρηση προϊόντων σε eshop δεν είναι μια απλή διαδικασία data entry, την οποία θα την κάνει με ευκολία κάποιος γνώστης τυφλού συστήματος δακτυλογράφησης, περνώντας εκατοντάδες προϊόντα σε μικρό χρονικό διάστημα. Είναι μια διαδικασία που κρίνεται από το πόσο έτοιμο είναι το περιεχόμενο προς εισαγωγή, όπως και από τις ειδικές γνώσεις του καταχωρητή στην διαχείριση κειμένου, εικόνων και στοιχείων on-page seo. Έτσι το κόστος εισαγωγής είναι συνάρτηση της ποσότητας και ποιότητας του υλικού, όπως και με του χρόνου που θα χρειαστεί για την διαχείριση και τελικά εισαγωγή του περιεχομένου. Έτσι όλα συντελούν στον παρακάτω τύπο:

    Ποσότητα περιεχομένου + Ποιότητα περιεχομένου + Χρόνος διαχείρισης περιεχομένου + Χρόνος εισαγωγής περιεχομένου = Κόστος Καταχώρησης Προϊόντος σε e-shop

    Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-ShopΠόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop

     

    * SEO Προδιαγραφές Κειμένων ορίζονται οι μορφοποιήσεις που θα πρέπει να δεχθεί το κείμενο έτσι ώστε να είναι φιλικό προς την μηχανή αναζήτησης Google, φέροντας τις κατάλληλες μορφοποιήσεις όπως bold σε λέξεις κλειδιά, τίτλοι Η1, Η2, Η3, μέγεθος παραγράφων, θέσεις συνδέσμων, κ.α.

    ** Τα κόστος βασίζεται στο μέσο χρόνο (εργατοώρα) που χρειάζεται για να εισαχθεί ένα προϊόν στο eshop. O χρόνος μειώνεται όταν το υλικό είναι έτοιμο προς καταχώριση, ενώ αντίστοιχα αυξάνεται όταν πρέπει να δημιουργηθεί, ανατρέχοντας σε διάφορες πηγές και επεξεργάζοντάς το με άλλες εφαρμογές εκτός ιστοσελίδας όπως Photoshop, illustrator, MS Word, κ.α.

     


    Πηγή και έμπνευση για το άρθρο ήταν η παρακάτω συζήτηση στο δημοφιλές forum INSOMNIA με τίτλο Κοστολόγηση eShop .

     

    Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

    On Page SEO, Κατασκευή eShop, κατασκευή ιστοσελίδας

    Ντίνος Κρεούζης

    Υπεύθυνος κατασκευής ιστοσελίδων και internet marketing, ειδικός σε θέματα SEO, Social Media Marketing και διαφήμισης PPC, συγγραφέας του βιβλίου "SEO Master Using the Power of WordPress", βοηθά μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες να αυξήσουν τα έσοδα τους μέσω του διαδικτύου.

    More posts by Ντίνος Κρεούζης

    Related Posts

    • Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

      Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Facebook Twitter Google+ Pinterest LinkedIn TumblrΝαι, ωραίο το hosting που αγόρασες στο Cyber Monday με unlimited storage και σε τιμή “χώμα”, αλλά “δεν στα είπαν καλά”.  Ο χώρος που καταλαμβάνει η ιστοσελίδα σου στον serverRead more

    • Εταιρεία Κατασκευής Ιστοσελίδων VS Freelancer

      Εταιρεία Κατασκευής Ιστοσελίδων VS Freelancer

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Facebook Twitter Google+ Pinterest LinkedIn TumblrΤελευταία, στην Ελληνική τηλεόραση έχουν εμφανιστεί διαφημίσεις υπηρεσιών κατασκευής ιστοσελίδων από εταιρείες που ως κύρια δραστηριότητά τους έχουν την προβολή επιχειρήσεων μέσω επαγγελματικών καταλόγων που διατηρούν, και όχι αυτή καθαυτήRead more

    • Πόσο Χρήσιμη Είναι η Ιστοσελίδα σε Μικρές Επιχειρήσεις;

      Πόσο Χρήσιμη Είναι η Ιστοσελίδα σε Μικρές Επιχειρήσεις;

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Facebook Twitter Google+ Pinterest LinkedIn TumblrΕίναι σύνηθες να δέχομαι ερωτήσεις σχετικά με την αναγκαιότητα για κατασκευή ιστοσελίδας επιχείρησης από διάφορους επαγγελματικούς κλάδους και από μερίδα πελατών που σκέφτονται να επεκτείνουν την δραστηριότητά τους μέσω του διαδικτύου.Read more

    • Οδηγίες Επιλογής Εταιρείας Web Hosting Χαρακτηριστικά και Reviews

      Οδηγίες για την Επιλογή Εταιρείας Web Hosting Χαρακτηριστικά και Reviews

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Facebook Twitter Google+ Pinterest LinkedIn TumblrΞεκίνησα να γράφω το ακόλουθο άρθρο σχετικά με την επιλογή εταιρείας Web Hosting για την φιλοξενία ιστοσελίδας, διότι μπαίνω αναγκαστικά στην διαδικασία, για πολλοστή φορά, αλλαγής Host λόγω φυσικά κακήςRead more

    • 1000+ Επισκέψεις Ανά Ημέρα – Οδικός Χάρτης για την Προώθηση Ιστοσελίδας

      1000+ Επισκέψεις Ανά Ημέρα – Οδικός Χάρτης για την Προώθηση Ιστοσελίδας

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Facebook Twitter Google+ Pinterest LinkedIn TumblrΣκοπός του ΔΩΡΕΑΝ ηλεκτρονικού βιβλίου (ebook) «1000+ Επισκέψεις Ανά Ημέρα – Οδικός Χάρτης για την Προώθηση Ιστοσελίδας» είναι η παρουσίαση ενεργειών προώθησης ιστοσελίδας οι οποίες βασίζονται σε μια συγκεκριμένη στρατηγικήRead more

    NextPrevious

    Τελευταία Άρθρα

    • Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server
      21 Φεβρουαρίου, 2020
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

      Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

    • 3 Αυγούστου, 2018
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

      Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

    • SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017
      15 Ιουνίου, 2017
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017

      SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017

    • Πρώτη Σελίδα στο Google και Πόσος Χρόνος Θα Χρειασθεί (Έρευνα)
      13 Φεβρουαρίου, 2017
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρώτη Σελίδα στο Google και Πόσος Χρόνος Θα Χρειασθεί (Έρευνα)

      Πρώτη Σελίδα στο Google και Πόσος Χρόνος Θα Χρειασθεί (Έρευνα)

    Υπολογισμός Κόστους Ιστοσελίδας

    ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

    Προτεινόμενη Εταιρεία Web Hosting

    Σε Επαφή

    Newsletter

    Εγγραφείτε στην mail list του Web Designer για να λαμβάνετε προσφορές υπηρεσιών και τα νέα του internet marketing.

    You have Successfully Subscribed!

    Σελίδες

    • Αρχική
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων WordPress
    • Κόστος Κατασκευής Ιστοσελίδας
    • Προτεινόμενα Themes
      • Προτεινόμενα Premium Templates
      • Προτεινόμενα Δωρεάν Elementor Templates
    • Τεχνική Υποστήριξη WordPress
    • Έργα / Portfolio
    • Επικοινωνία

    Τελευταία Άρθρα

    • Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server
      21 Φεβρουαρίου, 2020
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

      Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

    • 3 Αυγούστου, 2018
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

      Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

    • SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017
      15 Ιουνίου, 2017
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017

      SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017

    • Πρώτη Σελίδα στο Google και Πόσος Χρόνος Θα Χρειασθεί (Έρευνα)
      13 Φεβρουαρίου, 2017
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρώτη Σελίδα στο Google και Πόσος Χρόνος Θα Χρειασθεί (Έρευνα)

      Πρώτη Σελίδα στο Google και Πόσος Χρόνος Θα Χρειασθεί (Έρευνα)

    Επικοινωνία

    Τηλέφωνο
    Τηλ: 2104400777

    Email
    info@kataskeuastisistoselidon.gr

    Ας Γίνουμε Φίλοι

    • Αρχική
    • Επικοινωνία
    Copyright 2020 Κατασκευαστής Ιστοσελίδων | Fast WordPress Hosting by Top Host | Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώµατος.
    • Αρχική
    • Υπηρεσίες
      • Κατασκευή Ιστοσελίδων WordPress
      • Καταχώρηση Προϊόντων E-Shop
      • Υπολογισμός Κόστους Ιστοσελίδας
      • Τεχνική Υποστήριξη WordPress
      • SEO Προώθηση Ιστοσελίδων
      • Προώθηση Σελίδας Facebook
      • Διαφήμιση σε Google & Facebook
    • Έργα / Portfolio
    • Προτεινόμενα Themes
      • Προτεινόμενα Premium Templates
      • Προτεινόμενα Δωρεάν Elementor Templates
    • Blog
    • Σχετικά
    • Επικοινωνία
    Κατασκευαστής Ιστοσελίδων