Η Google βελτιώνει συνεχώς τα τελευταία χρόνια τον αλγόριθμο κατάταξης ιστοσελίδων στην μηχανή αναζήτησης, ενώ κάθε νέα ενημέρωση αποτελεί μια πρόκληση για τους επαγγελματίες του SEO. Σκοπός των ενημερώσεων δεν είναι να κάνει την ζωή των ιδιοκτητών ιστοσελίδων ή την δουλειά των ειδικών στην προώθηση ιστοσελίδων πιο δύσκολη, αλλά να δώσει στον χρήση το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα κατά την αναζήτηση με λέξεις κλειδιά.
Τώρα, με τα αποτελέσματα αναζήτησης να αλλάζουν σχεδόν σε πραγματικό χρόνο, οι συζητήσεις σχετικά με τους παράγοντες κατάταξης SEO που επηρεάζουν τις θέσεις των ιστοσελίδων στην αναζήτηση είναι περισσότερο επίκαιρη από ποτέ.
Σήμερα, η SEMrush παρουσιάζει την δική της μελέτη σχετικά με τους παράγοντες κατάταξης SEO ονόματι “Ranking Factors 2017 by SEMrush” που βασίζεται σε ένα μεγάλο εύρος 600.000+ λέξεων-κλειδιών. Επελέγησαν οι 12 σημαντικότεροι και πιο αμφιλεγόμενοι παράγοντες στους οποίους η έρευνα φιλοδοξεί να ρίξει φως. Μέσω της έρευνας των 12 παραγόντων οι οποίοι επηρεάζουν τα αποτελέσματα αναζήτησης, οι κάτοχοι ιστοσελίδων μπορούν να βρουν ευκαιρίες για την βελτίωση της θέσης ιστοσελίδας πριν το κάνουν οι ανταγωνιστές.
Ο κύριος στόχος της μελέτης ήταν να εντοπίσει τυχόν επαναλαμβανόμενα αποτέλεσμα στον μηχανισμό κατάταξης μέσα στους 12 αυτούς παράγοντες. Μαζί με τις βασικές τεχνικές και πρακτικές συμβουλές, οι πληροφορίες της έρευνας θα σας βοηθήσουν να κάνετε καλύτερες και περισσότερο ουσιαστικές SEO βελτιώσεις στην ιστοσελίδα σας.
Τα ευρήματα της έρευνας τα βρεις στο ακόλουθο αρχειο PDF.