info@kataskeuastisistoselidon.gr
Κατασκευαστής ΙστοσελίδωνΚατασκευαστής ΙστοσελίδωνΚατασκευαστής ΙστοσελίδωνΚατασκευαστής Ιστοσελίδων
  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων WordPress
    • Καταχώρηση Προϊόντων E-Shop
    • Υπολογισμός Κόστους Ιστοσελίδας
    • Τεχνική Υποστήριξη WordPress
    • SEO Προώθηση Ιστοσελίδων
    • Προώθηση Σελίδας Facebook
    • Διαφήμιση σε Google & Facebook
  • Έργα / Portfolio
  • Προτεινόμενα Themes
    • Προτεινόμενα Premium Templates
    • Προτεινόμενα Δωρεάν Elementor Templates
  • Blog
  • Σχετικά
  • Επικοινωνία

Βελτίωση eShop: 5 Συμβουλές που Αυξάνουν τις Πωλήσεις

    Home Blog Web Design Βελτίωση eShop: 5 Συμβουλές που Αυξάνουν τις Πωλήσεις
    NextPrevious
    Οι 5 Βελτιώσεις ενός eShop που Αυξάνουν τις Πωλήσεις

    Βελτίωση eShop: 5 Συμβουλές που Αυξάνουν τις Πωλήσεις

    By Ντίνος Κρεούζης | Web Design | Comments are Closed | 19 Οκτωβρίου, 2015 | 1

    Επιτέλους! H κατασκευή eshop για τις ανάγκες της επιχείρησής σου ολοκληρώθηκε και το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα τέθηκε σε πλήρη λειτουργία. Επέλεξες το ωραιότερο και πιο λειτουργικό θέμα, τον ταχύτερο server, όλα τα προϊόντα αναρτήθηκαν με φωτογραφίες, περιγραφές, και θεωρείς ότι είσαι πια έτοιμος για τρελές πωλήσεις μέσω internet. Κάπως έτσι ξεκινούν όλοι, μη γνωρίζοντας μια στατιστική που λέει ότι το 95% των αγοραστών εγκαταλείπουν το eshop χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά του προϊόντος, ενώ οι περισσότεροι το εγκαταλείπουν ενώ βρίσκονται ήδη στην σελίδα ολοκλήρωσης παραγγελίας. Δηλαδή ένα βήμα πριν την αγορά. Ποια είναι όμως αυτά τα στοιχεία για την βελτίωση eshop που θα πρέπει να διαθέτει για να ωθεί τον αγοραστή να ολοκληρώσει την παραγγελία;

    1. Λειτουργικό και Απλουστευμένο eShop

    Η πλοήγηση στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα πρέπει να γίνεται αβίαστα, χωρίς περιττά στοιχεία που αποσπούν την προσοχή και μπερδεύουν τον αγοραστή. Η διαδικασία αγοράς θα πρέπει να γίνεται με maximum 3 clicks.

    Click No 1: Προσθήκη στο καλάθι
    Click No 2: Προβολή καλαθιού
    Click No 3: Συμπλήρωση στοιχειών πελάτη και μεθόδου πληρωμής

    Καλό θα είναι με την προσθήκη στο καλάθι, αυτομάτως ο αγοραστής να ανακατευθύνεται στο καλάθι αγορών, λειτουργία που προσφέρει το WordPress, αν το ηλεκτρονικό κατάστημα χρησιμοποιεί την εν λόγω πλατφόρμα. Με αυτό τον τρόπο, αφαιρείτε ένα βήμα από την διαδικασία, κάνοντάς την ταχύτερη και ευκολότερη.

    2. Σύνδεση με Social Media και Δημοφιλία

    Πέρα από το κομμάτι των social media που αφορά το μάρκετινγκ, το ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να διαθέτει ικανοποιητική δημοφιλία, τόσο συνολικά ως ιστοσελίδα, όσο και μεμονωμένα ως προϊόντα, με συγκέντρωση αρκετών likes, shares, tweets, pins, κ.α. Με απλά λόγια, η εμπιστοσύνη του αγοραστή ενισχύεται όταν βλέπει ότι τα προϊόντα προτιμούνται και από άλλους χρήστες, στοιχείο που εκτιμάται ανάλογα και οδηγεί ευκολότερα τον πελάτη σε ολοκλήρωση της αγοράς.

    3. Υψηλής Ποιότητας, Φρέσκο Περιεχόμενο

    Η ανάρτηση περιεχομένου ανά τακτά χρονικά διαστήματα, είτε πρόκειται για νέα προϊόντα, είτε για ειδήσεις και συμβουλές δίνει ζωντάνια στην ιστοσελίδα σας, δείχνοντας ότι ακολουθεί τον χώρο. Πέρα από αυτό, ό,τι νέο αναρτάται, αυτόματα προσελκύει το ενδιαφέρον νέων αγοραστών που ενδιαφέρονται για τα νέα προϊόντα ή για τις ειδήσεις/συμβουλές του χώρου.

    4. Κριτικές και Σχόλια Αγοραστών

    Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να σχολιάσουν τα προϊόντα σας στην σελίδα του κάθε προϊόντος. Τα θετικά και ουδέτερα σχόλια ενισχύουν την εμπιστοσύνη των μελλοντικών πελατών. Στατιστικές δείχνουν ότι το 85% των αγοραστών αγοράζουν προϊόντα αφού πρώτα έχουν διαβάσει θετικά σχόλια γι’ αυτά. Ακόμα και τα αρνητικά σχόλια (αν υπάρχουν) σας δίνουν μια κατεύθυνση βελτίωσης. Απλά αποφεύγετε την δημοσίευση των αρνητικών σχολίων για ευνόητους λόγους.

    5. Καλοσχεδιασμένη και Όμορφη Ιστοσελίδα

    Ακούγεται λίγο άδικο, αλλά όμορφες, καλοσχεδιασμένες ιστοσελίδες οι οποίες προσελκύουν ευχάριστα τον αγοραστή έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να μετατρέψουν τον απλό επισκέπτη σε πελάτη. Ίσως η καλή σχεδίαση της ιστοσελίδας σας να είναι η σημαντικότερη επένδυση που μπορείτε να κάνετε στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Έτσι, καλό θα ήταν ειδικά για παλαιές ιστοσελίδες, 2-3 ετών η πρόσληψη ενός κατασκευαστή ιστοσελίδων για προτάσεις βελτίωσης της συνολικής εικόνας σε επίπεδο γραφικών.

    Ακολουθείστε τις παραπάνω συμβουλές και δείτε σημαντική αύξηση των πωλήσεων του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Περιμένω τα σχόλιά σας, για συνέχεια της συζήτησης στο blog.

     

    Επικοινώνησε με τον Web Designer

    Λάβε άμεσα και ΔΩΡΕΑΝ πλήρη οικονομική προσφορά με λεπτομέρειες για κατασκευή ιστοσελίδας ή για προωθητικές ενέργειες βασισμένη στις δικές σου ανάγκες και απαιτήσεις.

    Επικοινωνία
    Βελτίωση eShop, Κατασκευή eShop

    Ντίνος Κρεούζης

    Υπεύθυνος κατασκευής ιστοσελίδων και internet marketing, ειδικός σε θέματα SEO, Social Media Marketing και διαφήμισης PPC, συγγραφέας του βιβλίου "SEO Master Using the Power of WordPress", βοηθά μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες να αυξήσουν τα έσοδα τους μέσω του διαδικτύου.

    More posts by Ντίνος Κρεούζης

    Related Posts

    • Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

      Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Ναι, ωραίο το hosting που αγόρασες στο Cyber Monday με unlimited storage και σε τιμή “χώμα”, αλλά “δεν στα είπαν καλά”.  Ο χώρος που καταλαμβάνει η ιστοσελίδα σου στον server αργά η γρήγορα θα σεRead more

    • Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Είναι γνωστή η συνεχής αύξηση των εμπορικών συναλλαγών και αγορών μέσω Internet σε επίπεδα διπλασιασμού ανά έτος. Αντίστοιχη όμως είναι και η αύξηση των επαγγελματιών που είτε δημιουργούν την ηλεκτρονική έκδοση του φυσικού τους καταστήματος,Read more

    • Εταιρεία Κατασκευής Ιστοσελίδων VS Freelancer

      Εταιρεία Κατασκευής Ιστοσελίδων VS Freelancer

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Τελευταία, στην Ελληνική τηλεόραση έχουν εμφανιστεί διαφημίσεις υπηρεσιών κατασκευής ιστοσελίδων από εταιρείες που ως κύρια δραστηριότητά τους έχουν την προβολή επιχειρήσεων μέσω επαγγελματικών καταλόγων που διατηρούν, και όχι αυτή καθαυτή την δημιουργία ιστοσελίδων. Έτσι, δράττονταςRead more

    • Πόσο Χρήσιμη Είναι η Ιστοσελίδα σε Μικρές Επιχειρήσεις;

      Πόσο Χρήσιμη Είναι η Ιστοσελίδα σε Μικρές Επιχειρήσεις;

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Είναι σύνηθες να δέχομαι ερωτήσεις σχετικά με την αναγκαιότητα για κατασκευή ιστοσελίδας επιχείρησης από διάφορους επαγγελματικούς κλάδους και από μερίδα πελατών που σκέφτονται να επεκτείνουν την δραστηριότητά τους μέσω του διαδικτύου. Συγκεκριμένα η συνηθέστερη ερώτηση τίθεταιRead more

    • Οδηγίες Επιλογής Εταιρείας Web Hosting Χαρακτηριστικά και Reviews

      Οδηγίες για την Επιλογή Εταιρείας Web Hosting Χαρακτηριστικά και Reviews

      By Ντίνος Κρεούζης | Comments are Closed

      Ξεκίνησα να γράφω το ακόλουθο άρθρο σχετικά με την επιλογή εταιρείας Web Hosting για την φιλοξενία ιστοσελίδας, διότι μπαίνω αναγκαστικά στην διαδικασία, για πολλοστή φορά, αλλαγής Host λόγω φυσικά κακής ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών. Μάλιστα, γράφωRead more

    NextPrevious

    Υπολογισμός Κόστους Ιστοσελίδας

    ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

    Προτεινόμενη Εταιρεία Web Hosting

    Σελίδες

    • Αρχική
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων WordPress
    • Κόστος Κατασκευής Ιστοσελίδας
    • Προτεινόμενα Themes
      • Προτεινόμενα Premium Templates
      • Προτεινόμενα Δωρεάν Elementor Templates
    • Τεχνική Υποστήριξη WordPress
    • Έργα / Portfolio
    • Επικοινωνία

    Τελευταία Άρθρα

    • SEO Άρθρο για που Δημιουργήθηκε με ChatGPT 4.0
      28 Απριλίου, 2023
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο SEO Άρθρο που Δημιουργήθηκε με ChatGPT 4.0

      SEO Άρθρο που Δημιουργήθηκε με ChatGPT 4.0

    • Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server
      21 Φεβρουαρίου, 2020
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

      Πώς Θα Μειώσεις τον Όγκο του WordPress στον Server

    • 3 Αυγούστου, 2018
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

      Πόσο Κοστίζει η Εισαγωγή Καταχώρηση Προϊόντων σε E-Shop ;

    • SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017
      15 Ιουνίου, 2017
      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017

      SEMrush: Οι 12 Κυριότεροι SEO Παράγοντες Κατάταξης για το 2017

    Επικοινωνία

    Τηλέφωνο
    Τηλ: .........

    Email
    info@kataskeuastisistoselidon.gr

    • Αρχική
    • Επικοινωνία
    Copyright 2024 Κατασκευαστής Ιστοσελίδων | Fast WordPress Hosting by Top Host | Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώµατος.
    • Αρχική
    • Υπηρεσίες
      • Κατασκευή Ιστοσελίδων WordPress
      • Καταχώρηση Προϊόντων E-Shop
      • Υπολογισμός Κόστους Ιστοσελίδας
      • Τεχνική Υποστήριξη WordPress
      • SEO Προώθηση Ιστοσελίδων
      • Προώθηση Σελίδας Facebook
      • Διαφήμιση σε Google & Facebook
    • Έργα / Portfolio
    • Προτεινόμενα Themes
      • Προτεινόμενα Premium Templates
      • Προτεινόμενα Δωρεάν Elementor Templates
    • Blog
    • Σχετικά
    • Επικοινωνία
    Κατασκευαστής Ιστοσελίδων