Επιτέλους! H κατασκευή eshop για τις ανάγκες της επιχείρησής σου ολοκληρώθηκε και το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα τέθηκε σε πλήρη λειτουργία. Επέλεξες το ωραιότερο και πιο λειτουργικό θέμα, τον ταχύτερο server, όλα τα προϊόντα αναρτήθηκαν με φωτογραφίες, περιγραφές, και θεωρείς ότι είσαι πια έτοιμος για τρελές πωλήσεις μέσω internet. Κάπως έτσι ξεκινούν όλοι, μη γνωρίζοντας μια στατιστική που λέει ότι το 95% των αγοραστών εγκαταλείπουν το eshop χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά του προϊόντος, ενώ οι περισσότεροι το εγκαταλείπουν ενώ βρίσκονται ήδη στην σελίδα ολοκλήρωσης παραγγελίας. Δηλαδή ένα βήμα πριν την αγορά. Ποια είναι όμως αυτά τα στοιχεία για την βελτίωση eshop που θα πρέπει να διαθέτει για να ωθεί τον αγοραστή να ολοκληρώσει την παραγγελία;
1. Λειτουργικό και Απλουστευμένο eShop
Η πλοήγηση στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα πρέπει να γίνεται αβίαστα, χωρίς περιττά στοιχεία που αποσπούν την προσοχή και μπερδεύουν τον αγοραστή. Η διαδικασία αγοράς θα πρέπει να γίνεται με maximum 3 clicks.
Click No 1: Προσθήκη στο καλάθι
Click No 2: Προβολή καλαθιού
Click No 3: Συμπλήρωση στοιχειών πελάτη και μεθόδου πληρωμής
Καλό θα είναι με την προσθήκη στο καλάθι, αυτομάτως ο αγοραστής να ανακατευθύνεται στο καλάθι αγορών, λειτουργία που προσφέρει το WordPress, αν το ηλεκτρονικό κατάστημα χρησιμοποιεί την εν λόγω πλατφόρμα. Με αυτό τον τρόπο, αφαιρείτε ένα βήμα από την διαδικασία, κάνοντάς την ταχύτερη και ευκολότερη.
2. Σύνδεση με Social Media και Δημοφιλία
Πέρα από το κομμάτι των social media που αφορά το μάρκετινγκ, το ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να διαθέτει ικανοποιητική δημοφιλία, τόσο συνολικά ως ιστοσελίδα, όσο και μεμονωμένα ως προϊόντα, με συγκέντρωση αρκετών likes, shares, tweets, pins, κ.α. Με απλά λόγια, η εμπιστοσύνη του αγοραστή ενισχύεται όταν βλέπει ότι τα προϊόντα προτιμούνται και από άλλους χρήστες, στοιχείο που εκτιμάται ανάλογα και οδηγεί ευκολότερα τον πελάτη σε ολοκλήρωση της αγοράς.
3. Υψηλής Ποιότητας, Φρέσκο Περιεχόμενο
Η ανάρτηση περιεχομένου ανά τακτά χρονικά διαστήματα, είτε πρόκειται για νέα προϊόντα, είτε για ειδήσεις και συμβουλές δίνει ζωντάνια στην ιστοσελίδα σας, δείχνοντας ότι ακολουθεί τον χώρο. Πέρα από αυτό, ό,τι νέο αναρτάται, αυτόματα προσελκύει το ενδιαφέρον νέων αγοραστών που ενδιαφέρονται για τα νέα προϊόντα ή για τις ειδήσεις/συμβουλές του χώρου.
4. Κριτικές και Σχόλια Αγοραστών
Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να σχολιάσουν τα προϊόντα σας στην σελίδα του κάθε προϊόντος. Τα θετικά και ουδέτερα σχόλια ενισχύουν την εμπιστοσύνη των μελλοντικών πελατών. Στατιστικές δείχνουν ότι το 85% των αγοραστών αγοράζουν προϊόντα αφού πρώτα έχουν διαβάσει θετικά σχόλια γι’ αυτά. Ακόμα και τα αρνητικά σχόλια (αν υπάρχουν) σας δίνουν μια κατεύθυνση βελτίωσης. Απλά αποφεύγετε την δημοσίευση των αρνητικών σχολίων για ευνόητους λόγους.
5. Καλοσχεδιασμένη και Όμορφη Ιστοσελίδα
Ακούγεται λίγο άδικο, αλλά όμορφες, καλοσχεδιασμένες ιστοσελίδες οι οποίες προσελκύουν ευχάριστα τον αγοραστή έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να μετατρέψουν τον απλό επισκέπτη σε πελάτη. Ίσως η καλή σχεδίαση της ιστοσελίδας σας να είναι η σημαντικότερη επένδυση που μπορείτε να κάνετε στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Έτσι, καλό θα ήταν ειδικά για παλαιές ιστοσελίδες, 2-3 ετών η πρόσληψη ενός κατασκευαστή ιστοσελίδων για προτάσεις βελτίωσης της συνολικής εικόνας σε επίπεδο γραφικών.
Ακολουθείστε τις παραπάνω συμβουλές και δείτε σημαντική αύξηση των πωλήσεων του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Περιμένω τα σχόλιά σας, για συνέχεια της συζήτησης στο blog.
Επικοινώνησε με τον Web Designer
Λάβε άμεσα και ΔΩΡΕΑΝ πλήρη οικονομική προσφορά με λεπτομέρειες για κατασκευή ιστοσελίδας ή για προωθητικές ενέργειες βασισμένη στις δικές σου ανάγκες και απαιτήσεις.